mikir ngalor ngidul

Mbuh ka, lagi ana pikiran apa. Bisane enyonge pengin nulis nganggo basa nyong dewek. Neand lagi kangen karo wong umah, kanca-kanca, trus tarok dadine kaya kie rasane. Padahal ora kaya biasane enyong kaya kie. Yawis ora papa, lumrah. Arane be menungsa.. Enyong juga menungsa, ndarani setan??

Trus terang bae, sing arane wong tegal ning kene kuweh jarang nemen. Mulane ben ora klalen bahasane jok (kayeng dipaksakna nemen ya.. maksude bahasa ibu, dadi bahasane jok. Haha…) enyong ya nelpon yarigke, yen ora ya tarok, bud-budane jakwir.. Bosen ngomong karo tarok kanda kangen-kangenan tok (pan ketemu ya angel, lah wong nggone be adoh nemen), bud-budane ya ndobol karo jakwir. Yen karo jakwir ta apa bae domongna, apa maning jakwir cetem. Wiss, ngomonge ngalor ngidul ora nggenah. Niate sih apik, pan takon kabar. E, ujug-ujug bisa nganti takon regan tralis nggo jendela pira?? (kelingan jakwire enyong, sing pengusaha las-lasan sing nggaweni tralis, trus lawang-lawang besi kabeh, pokoke kaya kuwe lah).

Oia, aku nembe kelingan. Mulane ak pengin nulis nganggo basa Tegal laka-laka. Lagi sore ning tempat kerja, kancane enyong takon maring enyong. Enake yen nggawe blog isine apa yah?? Spontan enyong njawab, ya karepe kowen oh pan nulis apa, senengange kowen apa? Musik atawa apa? Puisi kek.. hahahaha.. kancane nyong keder, aku ngomong apa. Soale setelan bahasane durung dirubah nganggo bahasa Endonesa. Kas njawab kuwe, aku pas lagi YM-an karo tarok, aku kepikiran… enyong tau nggawe blog tapi ora jelas alirane, dadine sungkan ora dilanjutna maning oh. Keder pan nulis apa maning,, Mikir rada suwe… terus,..

Enyong pan nggawe blog tapi satus persen nganggo basa Tegal. Basane enyong dewek.. !!!

Isine apa?
Ya macem-macem, pan apa bae… danggep bae ndobol, tapi nggenah. Aja mung ndobol tok, ta pada bae gondrong oh.. Nyong ora pan kaya kuwe, ben pada ngerti yen basa tegal kuwe gudu basa sing ecek-ecekan, basa kasar, atawa apalah.. Apa maning yen wong Tegal lagi ana ning tempat perantauan kaya ning Semarang atawa daerah wetan. Musti diece, dinyek. Jare yen ngomong medok, ngapak-ngapak.. Tapi nyong herane, bisane wong Tegal kuwe isin karo bahasane dewek, padahal awit lair nganti gede uripe ning Tegal, ehhh giliran kuliyah atawa kerja yen bahasane dinyek, diece pada meneng tok, kaya krupuk melempem. Heran iz.. Apa perlu nggawe gerakan 1.000.000.000 cinta bahasa Tegal ning Fesbuk??

Trus piben maning?
Aja ngomong piben-piben, dilakoni ndisit. Yen wong niat, pasti ana dalane. Aja kuwatir masalah ide, bakal teka dewek.. Sing penting kreatip aja..

Sing pan maca sapa?
Ya sapa bae sing bisa maca. Heran enyong… pertanyaan apa sih donge. Hehe.. Nyong maksud alias paham. Sing pan maca blog kiye, sing arane wong, sing nduwe kepedulian karo bahasane dewek, sing ora isin, ora minder, trus bangga dadi wong Tegal, karo wong sing peduli karo keanekaragaman bahasa ning Endonesa.

Oke. Tak dukung wis..
Ya kudu..

haha.. wongedan!!!

5 thoughts on “mikir ngalor ngidul

  1. kayak kie,…lagi2 ketemu bahasa tegal ya? gak mudeng aku…hee..

  2. setuju…

    nyonge malah bangga bisa nganggo basa tegal everywhere everytime…
    yen di enyek tinggal berdoa aja…

    • haha…. bangga ya bangga, tapi yen bahasa ne dewek di enyek pada baene ngina bangsa dan negara Tegal owh.. Kuwe kudu ditindak tegas, aja meneng tok.. HajaRRRR !!! kaya kuwe,.. hehee. tapi yen tindakan ora bisa, ya lewat doa bae ora papa wis.. biar Gusti Alloh mbales i.😉

  3. he… huah ha ha… amiiiinnnn

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s